بهترین هتل های دبی کجا هستند؟

این وبلاگ به طور اختصاصی متعلق به نشونت می باشد.

بهترین هتل های دبی کجا هستند؟

۹۶۳ بازديد

دبی به عنوان عروس خاورمیانه شناخته می شود و یکی از شهرهای امارات متحده عربی است که در 50 سال اخیر تغییرات زیادی کرده است و به همین دلیل دبی سالانه پذیرای میلیون ها مسافر از سراسر جهان است. در تور دبی سازه های بی نظیری مانند برج خلیفه، سواحل زیبا و صحرای نبی را خواهید دید که در هیچ جای دنیا نخواهید یافت. قبل از سفر به دبی نکات مهمی را که باید بدانید را بررسی کنید.در زیر قصد داریم به موارد فوق بپردازیم.


آب و هوای دبی در فصول مختلف سال چگونه است؟

یکی از مواردی که قبل از سفر به دبی باید در نظر گرفت آب و هوا است. این شهر در پای خط استوا قرار دارد و هر ساله بارندگی بسیار کمی دارد. بنابراین هوای این شهر معمولا گرم است و برای کسانی که در مناطق سردسیر و کوهستانی زندگی می کنند، این هوا چندان خوشایند نیست، رطوبت زیاد باعث می شود مدام عرق کنید. هوا در بهار و اواسط تابستان به طور غیر قابل تحملی گرم است و میانگین دمای آن 48 درجه است.

نوامبر تا فوریه برابر است با نوامبر تا پایان فوریه بهترین زمان برای سفر به دبی است. دمای هوا در این ماه بین 20 تا 27 درجه سانتیگراد است و می توانید در سواحل زیبا و جذاب دبی شنا کنید و از تورها لذت ببرید. از هیجان کویر لذت ببرید.

فاصله دبی تا تهران چقدر است؟


قبل از سفر به دبی، دانستن مدت زمان پرواز بسیار مهم است. پرواز تهران به دبی مستقیم است و 2 ساعت و 20 دقیقه طول می کشد.


بهترین هتل های دبی کجا هستند؟

هتل های زیادی در دبی وجود دارد. قبل از سفر به دبی، رزرو هتل ضروری است. شهر مدرن دبی بهترین هتل های دنیا را برای پذیرایی از مهمانان دارد.

در ادامه به معرفی بهترین و مدرن ترین هتل های این شهر بی نظیر می پردازیم.


برج های هتل جمیرا امارات

هتل جمیرا یکی از هتل های پنج ستاره دبی است. این هتل دارای 400 اتاق و خدمات از جمله تلویزیون ماهواره ای، صرافی، باشگاه ورزشی، رستوران منحصر به فرد با غذاهای بین المللی، دبی مال، مرکز شهر دبی و غیره می باشد.

آدرس هتل جمیرا: امارات، جاده شیخ زاید، برج های امارات


هتل رافلز

هتل 5 ستاره رافلز دارای 252 اتاق است و تا فرودگاه دبی 15 دقیقه فاصله دارد. مرکز خرید وافی دبی در نزدیکی این هتل زیبا واقع شده است. این هتل دارای سونا، جکوزی، استخر روباز، منوی رژیم غذایی ویژه، سرویس نشستن کودک، سرویس اتاق VIP می باشد.

هتل Endereço do Raffles: دبی، بر دبی، مرکز خرید وافی، جاده شیخ رشید.


اون هتل دبی

هتل تاج یکی از هتل های 5 ستاره شهر زیبای دبی است که در قلب این شهر قرار دارد. این هتل 296 اتاق دارد و هر اتاق منظره ای خیره کننده از شهر را ارائه می دهد. هتل تاج دارای رستوران های متنوع و متنوعی است که غذاهای هندی، انگلیسی، بین المللی، مدیترانه ای، آسیایی و عربی سرو می کنند.

آدرس هتل تاج: دبی، مرکز شهر برج خلیفه


برج العرب جمیرا ሆቴል

هتل 7 ستاره برج العرب جمیرا دارای 202 اتاق در 27 طبقه است. این هتل دارای 9 رستوران است که انواع غذاهای بین المللی را سرو می کنند. این هتل منظره خیره کننده ای از خلیج فارس ارائه می دهد.

آدرس هتل برج العرب جمیرا: خیابان جمیرا، دبی، امارات متحده عربی


Ehotel Yaseepark Hat Dubajo

هتل پارک حیات یکی از هتل های زیبای 5 ستاره دبی است و دارای 225 اتاق می باشد. فاصله این هتل تا فرودگاه بین المللی دبی 2 کیلومتر است. 15 دقیقه با ماشین تا دبی مال و برج خلیفه و حدود 30 دقیقه با ماشین تا دبی بیچ ریزورت طول می کشد. لازم به ذکر است که این هتل امکانات عالی و بی نظیری را در اختیار مسافران خود قرار می دهد. و تجربه بسیار خوبی را برای مهمانانی که از دبی بازدید می کنند فراهم می کند.

آدرس هتل پارک حیات: دبی، قایق رانی و باشگاه گلف


با ما در امان باشید

هتل 5 ستاره مینا السلام دبی با 292 اتاق و چشم اندازی جذاب به دریا و خلیج، تضاد جالبی با منظره دریا در این شهر کویری ارائه می کند. لازم به ذکر است که این هتل دارای امکانات ویژه ای مانند اتاق معلولین و سالمندان می باشد.

آدرس هتل مینا السلام: جاده جمیرا، دبی، امارات متحده عربی


دیپلم

در این تحقیق به موارد مهم قبل از سفر به دبی عزیزان پرداخته شده است تا سفری شیرین و خاطره انگیز داشته باشید. اگر در طول اقامت خود در دبی به خودرو نیاز دارید می توانید از شرکت سعادت رنت خودرو اجاره کنید. شایان ذکر است که استفاده از خدمات کرایه اتومبیل دبی باعث صرفه جویی در هزینه و زمان شما می شود
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.