چگونه دهکده جهانی دبی را آنلاین پیدا کنیم

این وبلاگ به طور اختصاصی متعلق به نشونت می باشد.

چگونه دهکده جهانی دبی را آنلاین پیدا کنیم

۴۵۴ بازديد

 

آنها کار خود را 30 سال پیش آغاز کردند، بنابراین آنها در مغازه های طلا فروشی دبی با تجربه هستند. همچنین هنگام طلوع آفتاب نیز مناظر بینظیری وجود دارد بنابراین میتوانید از تورهای مخصوص طلوع آفتاب انتخاب کنید. شهربازی آی ام جی ورلد دبی می تواند شما را به دوران نوجوانی بازگرداند و خاطرات جوانی را برایتان زنده کند و به همین دلیل نیز از جمله محبوب ترین ها به شمار می رود. همچنین باید بدانید که این مجموعه در نزدیکی برج خلیفه قرار گرفته است و شما میتوانید پس از خرید، از این برج زیبا نیز دیدن کنید. توجه داشته باشید که پول رایج دبی درهم است، پس برای خرید باید ارز آن را تهیه کنید. قسمت مخصوص عربستان سعودی مثل کشورهای عربی دارای معماری سنتی عربی و اسلامی است که از دور ظاهر آن گویای این است. قسمت مخصوص فرانسه در سر در خود دکوری به شکل میدان ناپلئون دارند که از دور دوست گویای این است که برای فرانسه میباشد و میتوانید غذاهای خوشمزه فرانسه و همچنین صنایع دستی زیبای این کشور را خریداری کنید. سرسره های توئیسینگ دراگونز، سرسره های تویستر، ۱۹ بازی جدید و مهیج که برای اولین بار در این پارک ارائه میشوند از خدماتی است که هر ساله مردم را به خود جذب کرده است. اینجا امکانات رفاهی و خدماتی کاملی برای آرامش و آسایش گردشگران وجود دارد. آثار نقاشی موجود در این گالری به حدی زیبا هستند که هر موزهای رویای داشتن آنها را در سر دارد. فرودگاهی با بالاترین میانگین تعداد مسافران در هر پرواز! آفتاب گرم و تفریحات آبی، به روز ترین سرسره های آبی، انواع و اقسام امکانات در کنار خدمات خورد و خوراک برای مسافران و گردشگران یکی از بهترین گزینه هایی است که در سفر به دبی میتوانند تجربه کنند.

فی برج العرب بدون شک بازدید برخی از جاذبههای طبیعی از جمله ارزان ترین تفریحات دبی شناخته میشود، زیرا تنها هزینه رفت و آمد و کمپ را پرداخت میکنید. بازدید از این موزه از تفریحات کاملا ارزان قیمت دبی محسوب میشود، زیرا نیازی به خرید بلیط برای آن نخواهید داشت و تنها هزینه رفت و آمد را میپردازید. با این حساب، می توانیم بگوییم که پارک آبی وایلد وادی دبی یکی از بهترین پارک های آبی دبی است و واقعا حیف است که کسی فرصت تفریح و بازی در آن را در تور دبی از دست بدهد. منطقه سرگرمی همانطور که از نامش پیداست مجموعه ای از انتخاب ها برای تفریح و هیجان را پیش روی شما می گذارد از جمله، پارک آبی لاگونا دبی (Laguna Water Park)، سینما چندبعدی، ترامپولین، سالن بدنسازی و البته تعداد زیادی کافه و رستوران متنوع. پارک آبی لگولند که در قسمت پارکها و استراحتگاههای دبی واقع شده است، سرگرمی زیادی برای کودکان دو تا ۱۲ ساله در اختیار دارد. هرکدام از تورهای اتوبوسی جزیره پالم جمیرا، یک نوع مختلف از پیشینه، اطلاعات توریستی و تور لیدرهایی دارد که به ۱۲ زبان دنیا صحبت میکنند. این مقصد منحصربه فرد بیش از 10 پارک با موضوعات مختلف را در خود جای داده است. در سفر به دبی آنقدر جاهای دیدنی بیشمار و شگفتانگیزی وجود دارد که هر مسافری را مجذوب خود میکند. پارک آبی وایلد وادی که همیشه از آن به عنوان یکی از بهترین اماکن تفریحی دبی یاد میشود، یک پارک آبی کاملا مجهز است که داخل یکی از معروف ترین جاهای دیدنی دبی یعنی برج العرب ساخته شده است. گلو، به معنی درخشان است و این پارک نورانی که از جاهای دیدنی دبی محسوب می شود، در شب بسیار تماشایی میشود. فلای بورد که به عنوان واتر جت پکینگ نیز شناخته می شود، عاشقان ماجراجویی را در یک تخته کوچک قرار می دهد و با کوله پشتی مخصوص که بسته می شوند آب دریا را می مکد و سوار خود را به سمت بالا به هوا می برد.

با یک مربی که دائماً در کنار شما است و شما را راهنمایی می کند، حتی مبتدیان نیز می توانند مانور دهند و بر فراز دریا پرواز کنند. با کرایه یک دوچرخه و شروع دوچرخه سواری در مسیر ۸۶ کیلومتری یکی از ارزانترین و بهترین تفریحات ارزان دبی را تجربه کنید. پارکهای آبی تنها یکی از تفریحات مدرن دبی است که در شرایط و آب و هوایی این شهر بسیار دلچسب است. این پارک آبی از نظر وسایل بازی، یکی از مجهزترین پارکهای آبی در دبی به شمار میرود. پارک آبی وایلد وادی دبی یکی از بهترین اماکن تفریحی دبی است. علاوه بر بازی های مهیج و سرسره های دلهره آور، این پارک آبی برای بچه ها هم امکانات تفریحی زیادی داشته تا بتوانند همراه خانواده خود از پارک آبی نهایت لذت را ببرند. در این پارک آبی رو باز از سرسره ها و وسایل بازی مفرح بسیاری استفاده شده است تا بتوانند برای تمامی مسافران و گردشگران برترین خاطرات را رقم بزنند. پارک آبی آتلانتیس یکی از پارک های آبی است که زمین های بازی مخصوص برای بچه ها دارد تا بچه ها شما بتوانند در کمال امنیت اوقات خوشی را در این پارک آبی سپری نمایند. در این پارک های آبی دبی، اکثرا زمین بازی مخصوص بچه ها و بخش های مخصوص بانوان هم پیدا می گردد.

اسپلش پد یکی از اولین پارک آبی های دبی بود که از تجهیزات و زمین بازی مخصوص بچه ها استفاده کرد. در این مرکز یک موزه وجود دارد که در آن روند تبدیل شدن دبی از یک شهر سنتی به یکی از مدرنترین شهرهای دنیا را مشاهده خواهید کرد. نمایش های عروسکی، قصرهای آبی و شن های ساحلی شبیه سازی شده که برای کودکان بسیار مهیج و در رشد ذهنی آن ها تاثیرگذار میباشد از جمله خدماتی است که این مجموعه را پربازدید کرده است. پوشش بانوان در این مجموعه محدودیتی نداشته و آن ها می توانند با پوشش های دلخواه خود به این پارک بروند. فراموش نکنید برای بازدید از این منظره هیجانانگیز، باید در زمان اجرا به آبنمای دبی سر بزنید چراکه ساعت بازدید از آن در روزهای یکشنبه تا پنجشنبه از ساعت 1 تا 1:30 بعدازظهر و 6 تا 11 بعدازظهر است و در سایر روزهای هفته طبق روال قبل با این تفاوت که از ساعت 1:30 تا 2 بعدازظهر اجرای آبنما در اختیار بازدیدکنندگان قرار میگیرد. هزینه ورودی ساحل در روزهای وسط هفته ۳۰۰ درهم و آخر هفتهها ۴۰۰ درهم است. چرا که این پارک آبی، ساعات مشخصی از روزهای پنجشنبه را مخصوص بانوان قرار داده است و هیچ آقایی اجازه حضور در پارک آبی را در این ساعات نخواهد داشت. تقریبا در هیچ زمان از طول سال بارانی در این شهر نمیبارد. در دبی همه بهترین ها، از بهترین آسمان خراش ها گرفته تا بهترین مراکز خرید، بهترین شهربازی ها و همین طور بهترین پارک های آبی ساخته شده است و می توان گفت که این شهر هیچ کم و کاستی از نظر امکانات تفریحی و گردشگری ندارد. این فروشگاه را می توان در تمام مراکز خرید دبی و همچنین سایر نقاط توریستی شهر یافت. در مورد قیمت پارک ها نیز می توان گفت اغلب در فصول گوناگون لازم است هزینه بلیط آنلاین را بررسی نمایید.

بلیطهای ورودی به دهکده جهانی دبی به صورت آنلاین و همچنین درب منطقه ورودی موجود میباشد. این اتوبوسها خط ۱۰۳ و ۱۰۴ نام دارند و هر سی دقیقه یک بار به سمت دهکده حرکت میکنند. هرساله در تاریخ اول نوامبر دهکده جهانی بازگشایی شده و تا هفتم آوریل سال بعد ادامه خواهد داشت. اگر بعد از این همه فعالیت بدنی و ورزش گرسنه شدید هم اصلا نگران نباشید، ونهای رنگارنگ غذا با منوهای مختلف و غذاهای خوشمزه در انتظار شماست. آکوافان هر روز از ساعت 10 صبح تا 7 بعد از ظهر فعالیت می کند. وایلد وادی از قدیمی ترین پارک های آبی دبی است که قدمتش به سال 1998 میلادی برمی گردد اما این پارک به لطف به روزرسانی هر ساله با وسایل تازه همچنان توانسته نام خود را در صدر فهرست بهترین جاذبه های گردشگری دبی نگاه دارد. یکی از قدیمی ترین مراکز تجاری و بازارهای عمده فروشی دبی که انتخاب بسیار خوبی برای خرید های عمده می باشد، بازار نایف دبی می باشد. اگر شما هم به طلاهای سنتی با طرحهای قدیمی علاقه دارید، کافی است که به بازار طلای دبی و به طلا فروشی Al Romaizan سری بزنید. مثلا طلای ۲۴ عیار ، طلای خالص است. منوی گسترده ای در سرویس اتاق ۲۴ ساعته در دسترس است. لابی های اختصاصی اسکای که در طبقات 43، 76،123 مستقرند پیشرفته ترین امکانات تناسب اندام، جکوزی، اتاق سرگرمی دارند. می توانید از سرویس غذا در اتاق نیز استفاده کنید تنها کافی است تماس بگیرید و غذای خود را سفارش دهید تا آن را برای شما به اتاقتان بیاورند. چرخ و فلک ستاره ملبورن و چرخ و فلکهای فوکوکا در ژاپن، ژنگژو در چین، چانگشا در چین، تیاجین در چین و سوژو در چین نیز ۱۲۰ متر ارتفاع دارند که از بزرگ ترین چرخ و فلکهای جهان می باشند. بازی ها و سرسره های هیجان انگیزش- همانند سرسره ای به طول 120 متر که سرعت حرکت افراد در آن به 80 کیلومتر در ساعت می رسد- طرفداران زیادی دارد که سبب شده وایلد وادی به یکی از مراکز تفریحی مهم و محبوب دبی تبدیل شود.

ارزش آن حدود 11 میلیون درهم تخمین زده شده است. برای تماشای آبشار از پیاده روی نزدیکتر کافیست حدود ۲۰ درهم امارات هزینه بپردازید. بر طبق آمارهای رسمی، سالیانه حدود 15 تا 20 میلیون گردشگر خارجی از اسکله ابرا و شگفتی های آن دیدن می کنند. والدین می توانند با هماهنگی قبلی جشن تولد یا سایر جشن های بچه ها خود را در این پارک آبی برگزار نموده و برای آن ها اوقات خوشی را رقم بزنند. همان طور که از نام این پارک آبی پیداست، اسپلش ان پارتی یکی از پارک آبی های دبی است که می توان در آن مهمانی هایی مانند مهمانی تولد بچه ها را برگزار کرد. با وجود این که این پارک آبی به سرزمین یخی مشهور است، اما چشمه های مصنوعی آب گرم در آن وجود داشته که می تواند برای گرفتگی عضلات برترین درمان باشند. در اختیار گردشگران قرار میگیرد.همچنین تا زمانی که در دبی هستید فرصت دیدن و تفریح در پیست اسکی مصنوعی دبی را از دست ندهید . برخی از بهترین هتلها و تفرجگاههای دبی در جزیره نخل جمیرا قرار دارد؛ این جزیره هم بین افراد محلی و هم گردشگران پرطرفدار است؛ اما تماشای این جزیره مصنوعی از دور واقعا جذاب است. یک دور کامل این سازه عظیم ۳۸ دقیقه طول میکشد. در این پارک آبی سرسره های بسیار متنوعی برای گروه های سنی مختلف تعبیه شده است و هر کسی با هر سن و سالی می تواند در آن یک روز عالی و فراموش نشدنی را سپری کند. تنوع پارکهای آبی دبی این امکان را در اختیار گردشگران قرار میدهد تا با خیالی آسوده گزینه مورد نظر خود را انتخاب نموده و از امکانات تفریحی و خدماتی آن به بهترین وجه برخوردار شوند. برای آشنایی با پارکهای آبی دبی با ما همراه باشید و حتما توصیه میشود نکات راهنمای سفر به دبی را بخوانید .

بازدیدکنندگان مجاز نیستند که تلفن همراه و دوربین در منطقه ملاقات با پنگوئنها ببرند. میتوانید همراه خانواده یا دوستان به مسیر اتومبیلرانی این پارک رفته و در آن خودرو سواری کنید، همین ویژگی است که به دریم لند جایگاه خوبی داده. کافیست به سایت این اماکن تفریحی مراجعه کنید و با خرید بلیط و رزرو مکان ، به مدت زمان و ساعاتی که با دوستان و خانواده خود قصد اقامت در آن جا دارید را نوبت خود را ثبت کنید. تمامی مسافرانی که به تازگی وارد فرودگاه دبی شدهاند به احتمال زیاد نامشان در سیستم گیتهای هوشمند به ثبت رسیده و میتوانند از گیتهای هوشمند استفاده کنند. این غذا در گینس ثبت شده است. فقط یکبار تجربه کافی است تا گردشگران نه تنها لذّت حضور در این پارک را فراموش نکرده بلکه آن را به هرکسی توصیه کنند. هتل سافیتل (Sofitel) دبی هم هتل دیگری با نرخ متوسط است که در ساحل جمیرا قرار دارد و با سکونت در آن میتوانید از پیادهروی در کنار ساحل لذت ببرید. در AquaFun ، بزرگترین پارک آبی بادی منطقه، که درست در نزدیکی ساحل در JBR قرار دارد، از فضای باز نهایت استفاده را ببرید . بزرگترین پارک آبی دبی، آکواونچر در منطقه اقامتی پالم آتلانتیس واقع شده و مدعی داشتن پرهیجان ترین و ترسناکترین سرسره های جهان است. دبی با داشتن بیش از 10 مجموعه سرگرمیی آبی رکورد دار پارک های آبی در میان مقاصد گردشگری به شمار می آید. صندوق امانات برای نگه داشتن وسایل شخصی شما که با توجه به ابعاد وسایل شما هزینه های آن متغیر است. فضای پارک و تمامی وسایل آن به گونه ای طراحی شده اند که بچه ها در امنیت کامل می توانند لحظاتی عالی را سپری نمایند.

همه و همه آماده اند تا آدرنالین خونتان را هزار برابر نمایند. به طور کلی این بازار بسیار وسیع است و اگر در خیابان های آن به درستی جستجو کنید، می توانید همه وسایل مورد نیاز خود را پیدا نمایید. پارک آبی آکواونچر دبی به عنوان یکی از بهترین پارک های آبی دبی، در زمینی به مساحت 170،000 متر مربع واقع شده است و در آن همه نوع امکانات تفریحی از زیپ لاین گرفته تا انواع و اقسام سرسره های آبی و برکه های پر از کوسه تعبیه شده است. پارک های آبی دبی یکی از جذاب ترین و پر طرفدار ترین اماکن توریستی دنیا محسوب میشوند. بخش جذاب ماجرا زمانی است که شما میتوانید در کنار دلفینها شنا کنید و بر روی سرسره از میان تالابهایی با حضور کوسهها عبور کنید و شیرهای آبی را در آغوش بگیرید. این مقصد جذاب سالانه میزبان میلیونها گردشگر از سراسر دنیا است. دبی به عروس شهرهای امارات متحده عربی شهرت دارد و سالانه تاجران و گردشگران بسیاری به قصد خرید به این شهر سفر میکنند. نکاست، 1387، ج2، ص25) حضور اقلیت شیعیان در امارات، میتواند باعث دغدغه خاطر حاکمان امارات باشد. از آنجایی که ایرانیها در سراسر جهان حضور پررنگی دارند، در شهر دبی نیز رستورانهای ایرانی فعالیت میکنند و شما میتوانید با حضور در فضای دوستانه و سنتی این رستوران با سینیهای بزرگ کباب کوبیده از خود پذیرایی کنید.

بهترین شرایط از جمله بازی های آبی بی خطر، استخرهایی با دمای آب کنترل شده و حضور غریق نجات های حرفه ای، به شما این اطمینان را می دهد که فرزندانتان در محیطی کاملا امن می توانند آزادانه به بازی و تفریح بپردازند. منطقهی پارک عمومی دارای چهار بخش ساحلی است که همگی دارای ناجیان غریق هستند. پاتوق لاکچری گردها و پولدارهای ایران و جهان بوده و همه ساله ده ها هزار نوع محصول در این بخش عرضه و فروخته می شود. در این بین فرستادن فرش به خارج از ایران با توجه به اختلاف قیمت فرش در ایران و خارج از ایران همچنان بصرفه است. نهایت زمان بازدید از این جاذبه ۱ ساعت است.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.