کنترل کننده آبیاری شکارچی

این وبلاگ به طور اختصاصی متعلق به نشونت می باشد.

کنترل کننده آبیاری شکارچی

۱۳۸ بازديد


احتمالاً متوجه شده اید که نام دستگاه چیست. این دستگاه برای مراقبت حداکثری از سیستم آبیاری استفاده می شود. نصب یک تنظیم کننده آبیاری به شما این امکان را می دهد که میزان آب مصرفی گیاهان و درختان مختلف را دقیقاً کنترل و برنامه ریزی کنید. در واقع طراحی دستگاه به گونه ای طراحی شده است که مالکان زمین و باغداران می توانند برنامه های هفتگی، ماهانه یا سالانه را بر اساس زمان و میزان آب مورد نیاز و بسته به برنامه کاری و نوع نیاز تهیه کنند. .

Hunter America معروف مجموعه ای از این کنترل های هوشمند را برای صرفه جویی در مصرف آب و زمان ارائه می دهد. لازم به ذکر است بدنه کنترلر هانتر از پلیمر سخت ساخته شده و دارای نمایشگر دیجیتال آبیاری قطره ای هوشمند می باشد. کنترلرها بخش مهمی از آبیاری قطره ای هوشمند هستند و تمام شیرهای الکتریکی توسط تایمر آبیاری هانتر برنامه ریزی و کنترل می شوند. با هر یک از این تایمرها می توانید تعداد مشخصی شیر برقی را کنترل کنید.

چگونه کنترل آبیاری را تنظیم کنیم؟

همچنین باید بدانید که یکی از بهترین راه‌ها برای مراقبت از چمن، علف‌های هرز آن است. اما متأسفانه بسیاری از افراد حتی پس از نصب نمی دانند چگونه از آن به درستی استفاده کنند و از آن در کوچک یا بزرگ استفاده کنند. توجه داشته باشید که اگر بعد از نصب کنترلر شکارچی، علف هرز خود را مرور کنید، نه تنها به نفع شماست، بلکه باعث رشد و رویش علف هرز شما می شود که در نهایت علف هرز را از بین می برد.

از طرفی عدم استفاده از آن به خصوص در ماه های تابستان باعث خشک و بی علف ماندن باغ شما می شود. بنابراین امروزه یکی از بهترین گزینه ها برای آبیاری مسکونی و تجاری استفاده از سیستم بارانی می باشد. کنترل آبیاری شکارچی دارای ویژگی های هوشمند و مزایای ویژه ای است که به شما این امکان را می دهد تا به راحتی زمان را کنترل کرده و با توجه به سیستم کنترل و محاسبه زمان آن را خاموش و روشن کنید.

ماشین حساب زمان اجرا Hunter چیست؟

می توانید از ماشین حساب زمان اجرا Hunter Controller برای محاسبه میزان آب مورد نیاز چمن خود استفاده کنید. باید گفت که این الزام می تواند یک بار در سال اتفاق بیفتد، بنابراین سیستم از شما می پرسد که در کدام شهر زندگی می کنید. اگر شهر شما در پایگاه داده نیست، می توانید یکی از شهرهای نزدیک را انتخاب کنید. https://blogstyle.ir/hunter-irrigation-controller/

مشخصات فنی کنترل کننده آبیاری

لازم به ذکر است که بهسازی آب در دو نوع فضای باز و فضای بسته تولید و داده می شود. تفاوت این دو مدل، در مدل بسته، با دریافت اطلاعات از دستگاه های داخلی و طبقه بندی اطلاعات دریافتی، قوانین لازم برای سازش را فراهم می کند. اما در مدل باز، سیستم به گونه ای طراحی شده است که قطعات و تغییرات مختلف را مدیریت کند. به همین دلیل نیازی به وسایلی مانند: گرما، نور خورشید و رطوبت ندارید. لازم به ذکر است که مدل باز کنترلر هانتر نسبت به مدل بسته قیمت ارزان تری دارد و انعطاف پذیری بیشتری دارد. از دیگر جزئیات تایمر آبیاری شکارچی می توان به موارد زیر اشاره کرد.

باتری قابل تعویض در صورت قطع برق (عمر باتری 9 ولت، یک سال)

استفاده از یک سنسور استاندارد برای نگهداری برنامه کنترلر

سازگار با سنسور هانتر

با تولید برق پیشرو

امکان تعریف برنامه آبیاری سالانه در قالب سه برنامه مجزا

پول در مصرف آب مهم است

امکان تنظیم زمان هر 1-4 ساعت وجود دارد

وزن معمولی (قطر 8.9 سانتی متر، قد 6.4 سانتی متر، وزن 550 گرم)

قابلیت اتصال به سنسورها برای بهبود فرآیند آبیاری

اتصال به اینترنت و کنترل از راه دور (در برخی مدل ها)

نوع سیستم آبیاری

نرم افزار Hunter NODE-100 (1 و 2 ایستگاه)

مدل BTT (ایستگاه 1 و 2)

مدل X Core (ایستگاه 2،4،6 و 8)

کنترلر Wi-Fi Hunter X2 (4، 6، 8 و 14 کانکتور)

کنترلر مدل Pro-C (4، 12 و 16 ایستگاه)

مدل I-Cor (6 تا 42 ایستگاه)

مدل ACC2 (12 تا 54 سایت)

مدل ICC2 (8 تا 54 ایستگاه)

آبیاری با کنترل کننده آبیاری آسان و کارآمد است

کنترل کننده آبیاری یک سیستم خودکار است که توسط صنایع Hunter ساخته شده است. این کنترلر دارای ویژگی های کاربردی بسیاری است که تاثیر بسزایی در صرفه جویی در مصرف آب و زمان دارد. مجموعه کنترلر هانتر شامل چندین مدل است که از تعدادی ویژگی هوشمند استفاده می کنند. علاوه بر این، در برخی از مدل ها، کنترلر شکارچی کنترل آب و دسترسی آسان به اینترنت جهانی را فراهم می کند.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.