معرفی نشونت

این وبلاگ به طور اختصاصی متعلق به نشونت می باشد.

معرفی نشونت

۲۷۷ بازديد

رشد کسب و کارتون در اینترنت اتفاقی یا شانسی نیست. برای داشتن فروش بیشتر و فعالیت موفق توی این فضا نیاز به تجربه و طی کردن یک مسیر صحیح هست. نشونت در کنار شماست تا به شما کمک کنه بتونید این مسیر صحیح رو بدون دغدغه طی کنید.

نشونت

در ادامه، نگاهی گذرا به برخی از سرویس‌ها و ابزارهایی می‌اندازیم که نشونت ارائه داده تا برای طی این مسیر کمکتون کنن. برای بدست آوردن اطلاعات بیشتر از هر سرویس، کافیه روی سرویس کلیک کنید یا از منوی خدمات سایت، وارد صفحه مربوط به همون سرویس بشید. در هر زمانی هم که مایل بودید با ما تماس بگیرید، مشتاق شنیدن صدای گرم شما هستیم.
طراحی سایت در عصر حاضر که دنیا داره به سمت مجازی و اینترنتی شدن پیش می‌ره کاملاً ضروری شده. شما برای اینکه بتونید خودتون، محصولات و خدماتتون رو به مشتری نشون بدید، مجبور هستید که یک سایت طراحی کنید. دقت کنید که نمی‌گیم “بهتر هست که سایت طراحی کنید”، بلکه می‌گیم “مجبور هستید”. چون فضای بازار به سمت اینترنتی شدن در حال حرکت هست و همین الآن که در حال مشاهده این صفحه هستید، بخش عظیمی از فروش در بازار، از طریق اینترنت در حال انجام هست. پس داشتن سایت، به عنوان یک پلتفرم اختصاصی، یکی از اولین مراحل ورود به بازار آنلاین هست.
شما وقتی سایتی طراحی می کنید، به روش هایی باید به سایت بازدیدکننده هدفمند بفرستید. یعنی بازدیدکننده‌ای که علاقمند به محصولات یا خدمات شما باشه. سایتی که بازدید کننده نداشته باشه در عمل هیچ فایده ای برای شما نخواهد داشت. یکی از روش‌های دریافت بازدید کننده هدفمند، سئو (SEO) هست. به کمک سئو می‌تونید در صفحه اول گوگل قرار بگیرید و زمانی که کاربران با سرچ کردن، به دنبال جواب می‌گردند، سایت شما به کاربر نمایش داده بشه و از این طریق بازدید هدفمند به دست بیارید. خدمات سئو به زیرشاخه هایی همچون خدمات خرید بک لینک، خرید رپورتاژ آگهی، تحقیق کلمات کلیدی، ابزارهای سئو و غیره تقسیم بندی می‌شه که تمامی سرویس‌های ذکر شده در نشونت قابل ارائه هست.
وقتی از موفقیت در حوزه فروش صحبت می‌کنیم، فرض رو بر این می‌گیریم که محتوای شما در بهترین کیفیت قرار گرفتند. محتوا فقط شامل متن نیست؛ محتوا می‌تونه صوتی، گرافیکی ثابت، و یا ویدیویی باشه. با توجه به فضایی که دارید داخلش فعالیت می‌کنید ممکنه به یکی یا انواع تولید محتوا نیاز داشته باشید. یکی از رایج ترین محتواهای قابل استفاده محتوای متنی و تصویری هست. ما در نشونت تموم سعی خودمون رو کرده و خواهیم کرد که در این زمینه سرویس‌هایی رو ارائه بدیم که بتونه باعث رشد کسب و کارتون بشه. اگه به دنبال تولید محتوای صوتی هستید، می تونید به صفحه سفارش گویندگی متن مراجعه کنید.
معمولاً هر فعالیتی که وسعت اجرایی بالایی داشته باشه، نیازمند یک مدیر یا مشاور متخصص هم هست. حوزه دیجیتال مارکتینگ هم از این قاعده مستثنی نیست. نشونت افتخار این رو داره که به عنوان متخصص سئو و شبکه های اجتماعی، ارائه دهنده خدمات مشاوره سئو، مشاوره اینستاگرام و دیگر شبکه های اجتماعی و حوزه‌های مرتبط در خدمت شما باشه. به کمک دریافت راهنمایی‌های لازم از مشاورین و متخصصین نشونت، مسیرهای مبهم و دشوار پیش روی کسب و کار خودتون رو بشناسید و موانع احتمالی موجود رو بردارید و سریع و راسخ به سمت هدفتون حرکت کنید.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.