راهنمای خرید پرینتر اچ پی

این وبلاگ به طور اختصاصی متعلق به نشونت می باشد.

راهنمای خرید پرینتر اچ پی

۲۷۵ بازديد


در این مقاله راهنمای کامل خرید پرینترهای اچ پی را به شما ارائه می دهیم. با مطالعه این مقاله اطلاعات کاملی در مورد مشخصات مهم انواع چاپگر به دست خواهید آورد و به راحتی چاپگر مورد نیاز خود را انتخاب خواهید کرد. چاپگرها اعضای دائمی هر دفتر و اتاق کار هستند و کاربردهای زیادی دارند. پرینترهای اچ پی یکی از معتبرترین و پرفروش ترین برندها هستند. امروزه تقریباً هر خانواده ای یک چاپگر HP دارد. بنابراین، اگر قصد خرید چاپگر را دارید، باید نکات مهم خرید چاپگر را بدانید. اگر قصد خرید پرینتر HP را دارید. اما نمی دانید از کجا شروع کنید، تا پایان این مقاله با ما همراه باشید. ما به شما کمک می کنیم چاپگر مورد نیاز خود را انتخاب کنید.

- چاپگر چیست؟ تفاوت بین چاپگر و چاپگر چیست؟

امروزه از انواع پرینتر اچ پی در ادارات، سازمان ها و منازل استفاده می شود. دستگاه چاپ دستگاهی است که به ما امکان کپی فایل های کاغذی فیزیکی مانند اسناد متنی و تصاویر را می دهد. در حالی که چاپگرها به دستگاه های مختلف الکترونیکی و هوشمند مانند کامپیوتر، لپ تاپ، گوشی هوشمند، دوربین دیجیتال، هارد، فلش مموری و سایر موارد مشابه متصل می شوند و قابلیت چاپ اسناد و فایل های دیجیتال را به ما می دهند. بنابراین چاپگرها و پرینترها تفاوت اساسی با یکدیگر دارند.

نگرانی های امروز مردم در مورد چاپگرها

ناگفته نماند که چاپگرهای دیجیتال منسوخ شده و پرینترهای همه کاره یا چندکاره جایگزین آن شده اند. خرید پرینتری با آخرین تکنولوژی و ارزان ترین قیمت که هزینه تعمیر و نگهداری مناسبی نیز داشته باشد یکی از مواردی است که این روزها مورد توجه مردم است. پیشنهاد می کنیم مدل HP را انتخاب کنید.

- پرینترهای HP:

پرینترهای اچ پی یکی از قدرتمندترین و خوش ساخت ترین پرینترهایی هستند که طرفداران زیادی در بازار ایران دارند. برند HP یکی از برندهای شناخته شده و قوی در زمینه فناوری اطلاعات و دستگاه های چاپ می باشد. این برند با سابقه طولانی در صنعت یکی از معتبرترین برندهای موجود در بازار است و کیفیت محصول آن با سالها استفاده و بازخورد کاربران ثابت شده است. این برند با قابلیت های فنی مناسب و مدرن، طرح های متنوع مناسب برای نیازهای اداری و خانگی، طراحی شیک، قیمت های مقرون به صرفه و متنوع، ساختار با کیفیت، عمر طولانی، قیمت مناسب و خدمات پس از فروش خوب، از برندهای HP می باشد. قابل اعتماد و عالی است. اگر قصد خرید چاپگر اچ پی را دارید و در بازار وسیع این محصولات گیر کرده اید، با ما همراه باشید و چاپگر مناسب را با چشمان باز انتخاب کنید.

- خرید چاپگر جوهرافشان HP:

چاپگرهای جوهرافشان اولین نوع چاپگرهای اچ پی هستند. اساس کاری که این چاپگرها انجام می دهند این است که جوهر را روی کاغذ در قطرات ریز می پاشند تا تصاویر و یادداشت های سیاه و سفید و رنگی ایجاد کنند. چاپگر جوهرافشان HP در سه رنگ و چهار رنگ موجود است.

- طبقه بندی پرینترهای جوهرافشان:

چاپگر جوهر افشان خانگی (Deskjet)

چاپگر جوهر اداری (OfficeJet)

چاپگرهای جوهرافشان عکس (Photosmart cyan)

معایب پرینترهای قدیمی HP:

چاپگرهای قدیمی HP  آوافرهنگ از سه رنگ اصلی قرمز، آبی و زرد برای تولید رنگ های مختلف از جمله مشکی استفاده می کردند. عیب اصلی این سری پرینترهای HP عدم توانایی چاپگر در تولید رنگ های سیاه عمیق است. رنگ سیاهی که توسط چاپگرهای لکه ای برای چاپ متن و تصاویر سیاه و سفید تولید می شود، حاصل ترکیب این سه رنگ اصلی است و بیشتر به رنگ سبز گل آلود یا آبی تیره شباهت دارد تا سیاه. دومین عیب بزرگ این است که اگر یکی از 3 رنگ اصلی تمام شود، باید هر سه رنگ را تعویض کنید، این دو عیب بزرگ در چاپگرهای جوهرافشان HP امروزی برطرف شده است. سرعت چاپ این چاپگر پایین است و بیشتر برای مصارف خانگی مناسب است تا استفاده عمومی و اداری. این چاپگر قیمت مناسبی دارد. با این حال، هزینه های نگهداری و استفاده بالا است.

- خرید چاپگر لیزری سیاه و سفید HP:

اساس چاپگر لیزری تک رنگ (سیاه و سفید) استفاده از سیستم چاپگر الکترواستاتیک است که قابلیت استفاده از سرعت بالا را در حین چاپ فراهم می کند. این دستگاه ها به دلیل سرعت و کارایی بالایی که دارند برای کاربردهای عمومی که نیاز به چاپ روزانه حجم بالایی دارند مناسب هستند. کیفیت چاپ این دستگاه ها نیز بالا بوده و حروف کوچکتر از 10 با وضوح و جزئیات قابل قبولی با استفاده از این چاپگرها چاپ می شوند. هزینه تعویض و شارژ تونر و شارژ کارتریج پرینتر لیزری تک رنگ اچ پی کم بوده و به دلیل امکان استفاده از کاغذ معمولی هزینه چاپ هر صفحه بسیار پایین می باشد. این چاپگرها برای استفاده های سنگین توسط سازمان های بزرگ مناسب هستند. این پرینترها گرانتر از پرینترهای جوهرافشان هستند.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.